Niet alle stappen zijn overgezet

Mijn Smash Step heeft niet alle stappen uit Samsung Health gesynchroniseerd. Ik heb de verbinding opnieuw ingesteld en toch zijn niet alle stappen gesynchroniseerd. Alle machtigingen zijn verleend in de Samsung-app en Smash Steps.

Welkom bij StepSmash, en bedankt dat je dit onder onze aandacht brengt.

Ik heb een paar vragen die ons helpen dit te onderzoeken:

• Wanneer je zegt dat niet alle stappen zijn overgezet, bedoel je dan dat Samsung Health een hoger totaal aantal stappen voor die dag toont dan wat StepSmash aan je huidige game toevoegt?

• Gebruik je meer dan één apparaat om stappen bij te houden in Samsung Health?

• Welk apparaat of welke apparaten gebruik je momenteel om je stappen bij te houden?

Ja, Samsung Health heeft meer stappen dan de Smash-app. Ik gebruik een horloge om stappen te tellen.

Onze release begin volgende week bevat mogelijk een fix en een heleboel extra logging om ons te helpen eventuele resterende problemen verder te isoleren.

Hij uploadt een paar stappen, maar voor de rest moet ik vaker inloggen in de app om ze over te zetten. Het is zo irritant, want elke keer dat ik inlog uploadt hij maar 20-30 stappen.

Ik heb een Samsung Watch en een telefoon. Met welke app moet ik verbinden: Samsung Health of Health Connect? Beide werken, beide dragen gegevens over, maar ze zijn allebei traag. Is er een verschil tussen die apps?

De StepSmash-app verstuurt gegevens inderdaad in delen, maar dat is doorgaans geen traag proces. Samsung Health is een van onze populairste integraties, en bij de mensen die het gebruiken hebben we geen grote problemen gezien. Wanneer de volgende versie van StepSmash volgende week beschikbaar is, zullen de extra logs die we aan de applicatie hebben toegevoegd ons helpen om te bepalen wat er specifiek met jouw account aan de hand is, zodat we kunnen achterhalen wat er precies gebeurt met wat jij ziet.

Wat betreft Samsung Health vs. Health Connect: het enige grote verschil is hoe Actieve minuten worden bepaald. Bij synchronisatie vanuit Samsung Health worden Actieve minuten rechtstreeks gekoppeld aan de metriek Actieve tijd in Samsung Health. Bij synchronisatie via Health Connect worden Actieve minuten berekend op basis van een combinatie van hartslag, leeftijd en rusthartslag. Je vindt hier een volledige beschrijving van hoe dat werkt: How Active Minutes Work in StepSmash

Hallo! Ik heb hetzelfde probleem met Samsung Health. Ik gebruik alleen mijn telefoon om mijn activiteit te registreren, geen andere apparaten. Ik heb geprobeerd het te synchroniseren via de instellingen in jullie app en dan staat er dat er een willekeurig aantal uren en activiteiten is gesynchroniseerd voordat mijn stappen worden bijgewerkt. Volgens Samsung had ik gisteren 4.000 stappen, maar Step Smash zei dat ik er 180 had. Elke keer dat ik het synchroniseerde, veranderde het aantal stappen en werd het meer/minder.

@edyta_s zouden jullie beiden dit formulier kunnen invullen Samsung Health Sync Issues

Ik ben bezig met het voorbereiden van toegang tot de bètarelease van de volgende versie van StepSmash, zodat we de mogelijke fixes kunnen testen voordat ze breder beschikbaar worden gemaakt. Deze release bevat ook de extra logging die ik had genoemd, wat ons helpt om eventuele resterende problemen te beperken als de fixes in de build niet op de juiste gebieden gericht zijn.

Ah ja, die melding die verschijnt na handmatig synchroniseren is verwarrend. We hebben die al verwijderd uit de meeste andere fitnessintegraties en moeten hem ook uit Samsung Health verwijderen. Wanneer StepSmash je activiteitsgegevens synchroniseert, controleert het eerst bij de server hoe ver terug het moet gaan, en synchroniseert het daarna genoeg om weer “bij te zijn” tot het huidige tijdstip. De melding die je ziet, communiceert alleen wat er is gebeurd voor dat kleine stukje tijd.

Hartelijk dank voor het reageren op ons verzoek om testers! We hebben iedereen die het formulier heeft ingevuld toegevoegd aan onze Google Play-bètagroep. Om de nieuwste release te krijgen moet je je hier aanmelden (opt-in) en de instructies volgen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stepsmash.app

Deze release is vrij groot, maar specifiek voor het Samsung Health-synchronisatieprobleem hebben we een issue opgelost dat te maken had met het synchroniseren van stappen, en we hebben een aanzienlijke hoeveelheid logging toegevoegd aan onze synchronisatietelemetrie om eventuele aanvullende oorzaken achter de ontbrekende stappen die zijn gemeld te helpen diagnosticeren.

• Koppel na het updaten alsjeblieft je Samsung Health-account los in StepSmash en koppel het daarna opnieuw. Dit start een volledige, nieuwe synchronisatie, die ons helpt te bepalen of onze fix werkte zoals verwacht. Blijf op het scherm Fitness Accounts totdat je de melding ontvangt dat je Samsung Health-account volledig is gesynchroniseerd.
  • Bekijk een lopende game en kijk of je stappentellingen zijn zoals je ze verwacht. Als dat niet zo is, laat me dan weten hoeveel stappen je gisteren had en hoeveel stappen je had op de dag daarvoor.

Hoe werkt de Samsung Health-synchronisatie voor iedereen sinds 1.9.0 is uitgebracht?

We gaan dit nu afsluiten, omdat we denken dat we alle overgebleven Samsung Health-syncbugs hebben verholpen. Als iemand nog iets nieuws ziet, open dan even een nieuwe thread, dan pakken we het meteen op!