Welkom op de StepSmash-forums!
We hebben een versie van deze bug een paar weken geleden al opgelost toen in Noord- en Zuid-Amerika de klok werd verzet, maar het lijkt erop dat dit een andere variant van hetzelfde probleem is. De bug zit in de Samsung SDK, en dat is iets waar we aan onze kant omheen hebben gewerkt.
We brengen zo snel mogelijk een nieuwe fix uit. Bedankt dat je dit hebt gemeld en onder onze aandacht hebt gebracht.
We hebben het probleem vastgesteld en er komt een oplossing aan!
We hebben de Samsung Health-fix uitgebracht in StepSmash 1.9.1, en zodra Google Play de release goedkeurt, is deze beschikbaar als update voor je apparaat.
Na de update horen we graag hoe het gaat. Als je nog andere problemen opmerkt met het synchroniseren van je Samsung Health-account, laat het ons dan weten.
Nogmaals bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We waarderen het enorm. Als kleine blijk van waardering hebben we ook wat extra tijd toegevoegd aan je StepSmash±abonnement!
Hoi, ik heb geüpdatet naar 1.9.1 en de app crasht nu als ik probeer hem te openen.
Ik krijg dit scherm één seconde te zien, en dan crasht hij.
We onderzoeken het!
Er komt nog een build aan! We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit probleem aan onze geautomatiseerde tests is ontsnapt, maar we pakken dit intern aan zodat dit niet nog eens gebeurt.
Alles is nu in orde! Bedankt voor je snelle reacties en de fix!
Kan nu weer synchroniseren ![]()
Geweldig! Blij om te horen ![]()
This topic was automatically closed 2 days after the last reply. New replies are no longer allowed.