Actieve minuten synchroniseren niet

Hoi,

Ik heb al een tijdje een probleem. Ik gebruik de Xiaomi Band 9 Pro in combinatie met Apple Health en het synchroniseren van mijn actieve minuten duurt altijd ontzettend lang. Soms moet ik Apple Health ontkoppelen en opnieuw verbinden, maar dat helpt nu ook niet meer.

Ik wilde je even laten weten welke bug ik heb — ik heb trouwens echt heel veel plezier met de bingo’s!

Welkom bij StepSmash! Jammer dat je dit probleem ervaart. We gaan ernaar kijken en uitzoeken wat er aan de hand is!

Dank je :heart: Ik heb een workout gedaan met actieve minuten, maar het wil niet synchroniseren voor mijn actieve bingo.

We denken dat we het onderliggende probleem nu hebben kunnen achterhalen en we hebben een over-the-air patch uitgerold.

Heel erg bedankt dat je het probleem hebt gemeld, en fijn om te horen dat je Smash Bingo leuk vindt!

Hoi!

Superbedankt voor de snelle update en dat jullie dit hebben uitgezocht! :blush:

Ik ben echt onder de indruk van hoe snel jullie meldingen onderzoeken en fixes uitrollen.

Ik houd mijn Active Minutes in de gaten met de nieuwe patch en laat het weten als ik iets ongewoons zie.

En ja, ik geniet zeker van Smash Bingo – het is echt een leuke toevoeging aan de app! :blush:

Nogmaals bedankt voor alle hulp en de snelle fix!

Groet,
Carina

1 like