Actieve minuten worden niet weergegeven in Bingo-uitdagingen

Hoi,

Ik ben dol op de Bingo-uitdagingen.

Ik heb een Fitbit Inspire HR die geen Active Zone Minutes heeft, maar de oude maatstaf ‘active minutes’ gebruikt. Helaas worden mijn actieve minuten niet weergegeven in Stepsmash.

Ik heb alle stappen voor probleemoplossing doorlopen en mijn tracker werkt helemaal prima.

Is er toevallig een mogelijke oplossing hiervoor? Want ik kan het niet verantwoorden om een perfect werkende Fitbit op de vuilnisbelt te laten belanden alleen zodat mijn actieve minuten in Stepsmash worden weergegeven.

@willow_d, welkom bij StepSmash!

Onze oude Fitbit-integratie ondersteunt geen actieve minuten, maar de nieuwere Google Health-integratie ondersteunt ze wel. Het lijkt erop dat je StepSmash-account momenteel nog gekoppeld is aan de Fitbit-integratie.

Als je de koppeling van je account bijwerkt naar Google Health, kunnen we de verbinding in de gaten houden en ervoor zorgen dat de actieve minuten van je Inspire HR goed doorkomen.

Ik kan bevestigen dat je StepSmash-account na de migratie naar de Google Health-integratie nu Actieve minuten binnenhaalt vanuit je Inspire HR!