Heb je Premium nodig om StepSmash naar Google Health te migreren?

Hoi Justin, ik zie inderdaad een bericht op StepSmash over migreren naar Google Health (oftewel Fitbit). Ik zit al bij Google Health. Voordat ik op de knop Migreren klik: is dit alleen beschikbaar voor gebruikers met een Premium-account? Bedankt.

Hé Debbie!

Je hebt Google Health Premium niet nodig om naar de nieuwe Google Health-koppeling te migreren. Het werkt met elk Google Health-account.

Als je tijdens de migratie tegen problemen aanloopt, geen zorgen. De Fitbit-integratie blijft nog een tijd beschikbaar, dus je kunt, als dat nodig is, opnieuw via Fitbit verbinden.

Dank je wel, Justin. Ik heb het misschien verkeerd gelezen en gedacht dat StepSmash een functie zou zijn die terugkomt in Google Health/Fitbit. We missen die challenges daar echt. Bedankt dat je deze leuke app hebt gemaakt :blush:

Dat is nuttige feedback, bedankt. We gaan de formulering nog eens nalopen en zorgen dat duidelijk is wat er gebeurt. Met hoe vaak Google de app en apps van derden heeft zitten verplaatsen, kan het verwarrend zijn wat er precies aan de hand is.