Ik ervaar aanzienlijke onbetrouwbaarheid in de updatefrequentie van mijn fitnessgegevens. Ik gebruik momenteel een Garmin-apparaat in combinatie met de Garmin Connect-applicatie, en ik heb alle benodigde machtigingen aan Stepsmash verleend.
Periodiek kunnen updates van Garmin Connect naar Stepsmash vertraging oplopen tot 20 uur. Bovendien vinden deze updates vaak pas plaats nadat ik herhaaldelijk mijn Garmin-applicatie in Stepsmash heb ontkoppeld en opnieuw gekoppeld.
Zie je dat deze vertragingen optreden nadat je je Garmin al hebt gesynchroniseerd met Garmin Connect? Lopen Stappen, Actieve minuten en Afstand altijd achter, of zie je dat sommige van die statistieken actueel blijven terwijl andere achterlopen?
We hebben dit onderzocht en het lijkt erop dat je Garmin-account één of twee keer per dag wordt bijgewerkt, wat ongeveer is wat we zouden verwachten. Garmin-horloges lijken standaard alleen elke 12–24 uur met Garmin Connect te synchroniseren, en Garmin Connect pusht nieuwe gegevens naar StepSmash na een horlogesynchronisatie.
Weet je toevallig nog of je Garmin Connect op nieuwe gegevens had gecontroleerd terwijl je deze stappen voor probleemoplossing doorliep?