Kan het bord niet zien na de nieuwste update

Ik kan mijn bord niet zien na de nieuwste update.

smashstep opent, maar wanneer ik op het huidige bord klik, opent er een sectie over hoe je de app gebruikt.

Geen knop om de intro over te slaan en naar het huidige bord te gaan.

1 like

Hey @david_b!

Je kunt de tutorial voor het nieuwe spel sluiten door er omlaag over te vegen. Als je door de dia’s gaat (voor Smash Bingo zijn het er ongeveer 5), wordt de tutorialdia automatisch gesloten en verschijnt deze daarna in de toekomst niet meer.

We voegen in de volgende release van StepSmash een overslaanknop toe om dit proces duidelijker te maken, sorry voor de verwarring!

1 like

Hetzelfde bij mij. Ik denk dat er een groene knop is waarop je moet klikken om het spel in te gaan, maar die zit zo ver onderaan het scherm dat je er niet op kunt klikken :woman_shrugging:

Ik zag je antwoord pas nadat ik had gepost. Ja, omlaag vegen werkt :+1::+1:

We zijn momenteel bezig met het herwerken van enkele van deze elementen om deze ervaring te verbeteren, aangezien we ook enkele problemen hebben gevonden met de schermen wanneer de tekstgrootte wordt opgeschaald naar grotere formaten. We zullen het zo snel mogelijk uitbrengen zodra het klaar is!

1 like

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.